Brev:
Rosiner og frosne ærter
18. januar 2012
Alder:
3 år, 3 mdr.
Rosiner og frosne ærter
Hej Helen!
Jeg kender begrænsningerne for rosiner til børn under 3 år. Men hvad med børn over 3 år?
Vi har nemlig en god morgenmadsrutine med havregryn, rosiner og mælk, men kom til at tænke på, om det er problematisk med rosiner hver dag?
Er det ok at spise frosne ærter, som endnu ikke er tøet op? Det er et kæmpe hit her og dejligt, når der normalt ikke glider så meget grønt indenbords.
Med venlig hilsen
en mor